Daruieste din inima 
"Daruieste din inima" 21.06. – 01.06.2006 , campanie nationala de donare de sange realizatata in parteneriat cu Asociatia React, Institutul National de Hematologie, Crucea Rosie si Ministerul Sanatatii.
Scopul proiectului a fost imbunatatirea rezervelor de sange din centrele de transfuzii in urma cresterii numarului de donatori, sensibilizarea publicul larg in privinta importantei donarii de sange si informarea cu privire la normele Uniunii Europene ce exclud recompensele materiale in donarea de sange, printr-o mediatizare ampla a campaniei - ca actiune exemplara - si a mesajelor ei.
Aceasta campanie s-a dovedit un real succes deoarece a reunit studenti, agenti economici si jurnalisti din toata tara.
Persoanele care au donat sange, daruind astfel din inima, au beneficiat de un set de analize gratuite si au primit bonuri de masa in valoare de 50 RON, napolitane si bauturi din partea Nestle si Coca-Cola, sponsorii campaniei.
De asemenea, pentru a valoriza gestul lor in cadrul grupului, donatorii au primit bratari rosii cu insemnele campaniei.